Kvalita skutečná a virtuální

Jsou obecně dva přístupy v podnikání. Buď vychrlíte maximum výrobků s co nejnižšími náklady s tím, že třeba nedosáhnete u jednotlivého kusu tak velké přidané hodnoty, ale v celkovém souhrnu to dá hodně. Jak známo, stokrát nic umořilo i vola, že? Nebo se dáte cestou opačnou. Jdete po maximální kvalitě a exklusivitě své produkce a realizaci abnormálně vysoké přidané hodnoty.

Co je skutečně kvalitní

Pokud něco takové atributy opravdu má, pak se buď ztrácí někde mezi záplavou průměru, podporovaného masivní reklamou, nebo naopak tyto vlastnosti dává hrdě na odiv a za dostatečně zvládnutého PR se snaží řadit k tzv. exklusivní třídě a nasadit tomu odpovídající mnohonásobné zhodnocení. Boháči neplatí za kvalitu, ale za exklusivitu a možnost snobsky se producírovat se „značkovým“ zbožím. Ale také podnikání tomu musí odpovídat. Živnostníkovi málokdo zaplatí exklusivní cenu. Ale zavedené firmě ano. Koupit si ready made společnost je cesta k opravdové firmě a tím i k vyšším ziskům.

Kvalita skutečná a virtuální
Ohodnoťte příspěvek